Zəmanət

Standart zəmanət 1 il

Məhsulun zəmanət müddəti 1 il təşkil edir. Zəmanət əsasında təmir yalız istehsalçı səhvindən meydana gəlmiş qüsurlara şamil edilir.

Qüsurun istehsalçı tərfindən baş verib-vermədiyini yalnız "Smart Telecom" MMC və digər rəsmi şirkətlərin texniki servis mütəxəssisləri tərəfindən müəyyənləşdirilə bilər.

Zəmanət müddəti məhsulun satıldığı gündən hesablanır.

Hər hansı xarici zədə almamış (satıldığı anda olduğundan fərqli olaraq korpus və ekranda cızıq, batıq, əzik və s.) məhsul 14 gün ərzində müştərinin istəyi ilə qaytarıla və ya dəyişdirilə bilər.

Əgər məhsulun zəmanət müddəti bitib və ya zəmanət şərtlərində göstərilən qüsurlar təyin edilməyibsə, bu zaman məhsul "Smart Telecom" MMC-nin uyğun, ödənişli tarifləri ilə təmir olunur.

Təmirə təqdim olunmuş məhsul müayinə və təmir məqsədilə 2-14 iş günü ərzində texniki servis mərkəzində saxlanıla bilər. Təmir üçün lazım olan ehtiyyat hissə və ya detal tapılmadıqda, onun sifarişi və gətirilməsi müəyyən vaxt tələb etdiyindən göstərilən müddət tərəflərin razılığı ilə müəyyən qədər uzadıla bilər. Zəmanət müddəti bitməmiş məhsulun texniki baxış və təmir xidməti onun rəsmi nümayəndiliyi tərəfindən, daxili təlimatlara uyğun olaraq aparılır.

Satılmış məhsullar yalnız aşağıdakı şərtlər daxilində təmirə qəbul olunur:

-Təmiri üçün müraciət edilmiş məhsulun yalnız bu blankda adı və soyadı qeyd olunan şəxsin şəxsiyyət vəsiqəsi ilə təqdim olunması;

-Zəmanət müddətinin bitməməsi.

Məhsullar bu hallarda zəmanətli təmirə qəbul edilmir:

-Əgər məhsul "Smart Telecom" MMC və digər rəsmi şirkətlərin servis mütəxəssislərinə təqdim olunmazdan əvvəl hansısa kənar şəxs tərəfindən təmir edilər, təmir haqqında lazımi sənədlər verilməz və bu təmirin keyfiyyəsizliyi nəticəsində cihaz zədələnərsə;

-Daxili və xarici zədələnmə cihazın daxilində yad cisim və ya maye düşməsi, yaxud digər xarici zərbə və təsirlər nəticəsində yaranarsa;

-Sıçrayışlar və gərginliyin həddən artıq yuxarı olması nəticəsində cihazda gərginlik və digər qüsurlar əmələ gələrsə.

Qeyd: Təmir zamanı cihazın yaddaşında olan informasiyaların itməsinə görə servis mərkəzi məsuliyyət daşımır. Müştəri aldığı məhsul haqqında tam məlumatlandırılıb, mövcud nasazlıqlar (əgər nasazlıq varsa) barəsində xəbərdarlıq edilib.

Standart zəmanət 2 il

Məhsulun zəmanət müddəti 2 il təşkil edir. Zəmanət əsasında təmir yalız istehsalçı səhvindən meydana gəlmiş qüsurlara şamil edilir.

Qüsurun istehsalçı tərfindən baş verib-vermədiyini yalnız "Smart Telecom" MMC və digər rəsmi şirkətlərin texniki servis mütəxəssisləri tərəfindən müəyyənləşdirilə bilər.

Zəmanət müddəti məhsulun satıldığı gündən hesablanır.

Hər hansı xarici zədə almamış (satıldığı anda olduğundan fərqli olaraq korpus və ekranda cızıq, batıq, əzik və s.) məhsul 14 gün ərzində müştərinin istəyi ilə qaytarıla və ya dəyişdirilə bilər.

Əgər məhsulun zəmanət müddəti bitib və ya zəmanət şərtlərində göstərilən qüsurlar təyin edilməyibsə, bu zaman məhsul "Smart Telecom" MMC-nin uyğun, ödənişli tarifləri ilə təmir olunur.

Təmirə təqdim olunmuş məhsul müayinə və təmir məqsədilə 2-14 iş günü ərzində texniki servis mərkəzində saxlanıla bilər. Təmir üçün lazım olan ehtiyyat hissə və ya detal tapılmadıqda, onun sifarişi və gətirilməsi müəyyən vaxt tələb etdiyindən göstərilən müddət tərəflərin razılığı ilə müəyyən qədər uzadıla bilər. Zəmanət müddəti bitməmiş məhsulun texniki baxış və təmir xidməti onun rəsmi nümayəndiliyi tərəfindən, daxili təlimatlara uyğun olaraq aparılır.

Satılmış məhsullar yalnız aşağıdakı şərtlər daxilində təmirə qəbul olunur:

-Təmiri üçün müraciət edilmiş məhsulun yalnız bu blankda adı və soyadı qeyd olunan şəxsin şəxsiyyət vəsiqəsi ilə təqdim olunması;

-Zəmanət müddətinin bitməməsi.

Məhsullar bu hallarda zəmanətli təmirə qəbul edilmir:

-Əgər məhsul "Smart Telecom" MMC və digər rəsmi şirkətlərin servis mütəxəssislərinə təqdim olunmazdan əvvəl hansısa kənar şəxs tərəfindən təmir edilər, təmir haqqında lazımi sənədlər verilməz və bu təmirin keyfiyyəsizliyi nəticəsində cihaz zədələnərsə;

-Daxili və xarici zədələnmə cihazın daxilində yad cisim və ya maye düşməsi, yaxud digər xarici zərbə və təsirlər nəticəsində yaranarsa;

-Sıçrayışlar və gərginliyin həddən artıq yuxarı olması nəticəsində cihazda gərginlik və digər qüsurlar əmələ gələrsə.

Qeyd: Təmir zamanı cihazın yaddaşında olan informasiyaların itməsinə görə servis mərkəzi məsuliyyət daşımır. Müştəri aldığı məhsul haqqında tam məlumatlandırılıb, mövcud nasazlıqlar (əgər nasazlıq varsa) barəsində xəbərdarlıq edilib.

Standart zəmanət 3 il

Məhsulun zəmanət müddəti 3 il təşkil edir. Zəmanət əsasında təmir yalız istehsalçı səhvindən meydana gəlmiş qüsurlara şamil edilir.

Qüsurun istehsalçı tərfindən baş verib-vermədiyini yalnız "Smart Telecom" MMC və digər rəsmi şirkətlərin texniki servis mütəxəssisləri tərəfindən müəyyənləşdirilə bilər.

Zəmanət müddəti məhsulun satıldığı gündən hesablanır.

Hər hansı xarici zədə almamış (satıldığı anda olduğundan fərqli olaraq korpus və ekranda cızıq, batıq, əzik və s.) məhsul 14 gün ərzində müştərinin istəyi ilə qaytarıla və ya dəyişdirilə bilər.

Əgər məhsulun zəmanət müddəti bitib və ya zəmanət şərtlərində göstərilən qüsurlar təyin edilməyibsə, bu zaman məhsul "Smart Telecom" MMC-nin uyğun, ödənişli tarifləri ilə təmir olunur.

Təmirə təqdim olunmuş məhsul müayinə və təmir məqsədilə 2-14 iş günü ərzində texniki servis mərkəzində saxlanıla bilər. Təmir üçün lazım olan ehtiyyat hissə və ya detal tapılmadıqda, onun sifarişi və gətirilməsi müəyyən vaxt tələb etdiyindən göstərilən müddət tərəflərin razılığı ilə müəyyən qədər uzadıla bilər. Zəmanət müddəti bitməmiş məhsulun texniki baxış və təmir xidməti onun rəsmi nümayəndiliyi tərəfindən, daxili təlimatlara uyğun olaraq aparılır.

Satılmış məhsullar yalnız aşağıdakı şərtlər daxilində təmirə qəbul olunur:

-Təmiri üçün müraciət edilmiş məhsulun yalnız bu blankda adı və soyadı qeyd olunan şəxsin şəxsiyyət vəsiqəsi ilə təqdim olunması;

-Zəmanət müddətinin bitməməsi.

Məhsullar bu hallarda zəmanətli təmirə qəbul edilmir:

-Əgər məhsul "Smart Telecom" MMC və digər rəsmi şirkətlərin servis mütəxəssislərinə təqdim olunmazdan əvvəl hansısa kənar şəxs tərəfindən təmir edilər, təmir haqqında lazımi sənədlər verilməz və bu təmirin keyfiyyəsizliyi nəticəsində cihaz zədələnərsə;

-Daxili və xarici zədələnmə cihazın daxilində yad cisim və ya maye düşməsi, yaxud digər xarici zərbə və təsirlər nəticəsində yaranarsa;

-Sıçrayışlar və gərginliyin həddən artıq yuxarı olması nəticəsində cihazda gərginlik və digər qüsurlar əmələ gələrsə.

Qeyd: Təmir zamanı cihazın yaddaşında olan informasiyaların itməsinə görə servis mərkəzi məsuliyyət daşımır. Müştəri aldığı məhsul haqqında tam məlumatlandırılıb, mövcud nasazlıqlar (əgər nasazlıq varsa) barəsində xəbərdarlıq edilib.

Qaytarılması mümkün olmayan məhsulların zəmanəti

Məhsulun zəmanət müddəti “14“ gün təşkil edir. Zəmanət əsasında təmir yalız istehsalçı səhvindən meydana gəlmiş qüsurlara şamil edilir.

Qüsurun istehsalçı tərfindən baş verib-vermədiyini yalnız "Smart Telecom" MMC və digər rəsmi şirkətlərin texniki servis mütəxəssisləri tərəfindən müəyyənləşdirilə bilər.

Zəmanət müddəti məhsulun satıldığı gündən hesablanır.

Gigiyenik məhsullarda (epilyator,trimmer,üzqırxan, diş şotkaları və s), tozsoranlarda, printerlərdə hər hansı zavod qüsuru olduğu halda satışdan 14 gün ərzində müştərinin istəyi ilə qaytarıla və ya dəyişdirilə bilər. Lakin qüsur olmadığı təqdirdə istifadə edilmiş, qutusu açılmış məhsulların geri qaytarılması mumkun deyil.

Əgər məhsulun zəmanət müddəti bitib və ya zəmanət şərtlərində göstərilən qüsurlar təyin edilməyibsə, bu zaman məhsul "Smart Telecom" MMC-nin uyğun, ödənişli tarifləri ilə təmir olunur.

Təmirə təqdim olunmuş məhsul müayinə və təmir məqsədilə 2-14 iş günü ərzində texniki servis mərkəzində saxlanıla bilər. Təmir üçün lazım olan ehtiyyat hissə və ya detal tapılmadıqda, onun sifarişi və gətirilməsi müəyyən vaxt tələb etdiyindən göstərilən müddət tərəflərin razılığı ilə müəyyən qədər uzadıla bilər. Zəmanət müddəti bitməmiş məhsulun texniki baxış və təmir xidməti onun rəsmi nümayəndiliyi tərəfindən, daxili təlimatlara uyğun olaraq aparılır.

Satılmış məhsullar yalnız aşağıdakı şərtlər daxilində təmirə qəbul olunur:

-Təmiri üçün müraciət edilmiş məhsulun yalnız bu blankda adı və soyadı qeyd olunan şəxsin şəxsiyyət vəsiqəsi ilə təqdim olunması;

-Zəmanət müddətinin bitməməsi.

Məhsullar bu hallarda zəmanətli təmirə qəbul edilmir:

-Əgər məhsul "Smart Telecom" MMC və digər rəsmi şirkətlərin servis mütəxəssislərinə təqdim olunmazdan əvvəl hansısa kənar şəxs tərəfindən təmir edilər, təmir haqqında lazımi sənədlər verilməz və bu təmirin keyfiyyəsizliyi nəticəsində cihaz zədələnərsə;

-Daxili və xarici zədələnmə cihazın daxilində yad cisim və ya maye düşməsi, yaxud digər xarici zərbə və təsirlər nəticəsində yaranarsa;

-Sıçrayışlar və gərginliyin həddən artıq yuxarı olması nəticəsində cihazda gərginlik və digər qüsurlar əmələ gələrsə.

Qeyd: Təmir zamanı cihazın yaddaşında olan informasiyaların itməsinə görə servis mərkəzi məsuliyyət daşımır. Müştəri aldığı məhsul haqqında tam məlumatlandırılıb, mövcud nasazlıqlar (əgər nasazlıq varsa) barəsində xəbərdarlıq edilib.

İkinci əl məhsulların zəmanəti

Məhsulun zəmanət müddəti 6 ay təşkil edir. Zəmanət əsasında təmir yalız istehsalçı səhvindən meydana gəlmiş qüsurlara şamil edilir.

Qüsurun istehsalçı tərfindən baş verib-vermədiyini yalnız "Smart Telecom" MMC və digər rəsmi şirkətlərin texniki servis mütəxəssisləri tərəfindən müəyyənləşdirilə bilər.

Zəmanət müddəti məhsulun satıldığı gündən hesablanır.

Hər hansı xarici zədə almamış (satıldığı anda olduğundan fərqli olaraq korpus və ekranda cızıq, batıq, əzik və s.) məhsul 14 gün ərzində müştərinin istəyi ilə qaytarıla və ya dəyişdirilə bilər.

Əgər məhsulun zəmanət müddəti bitib və ya zəmanət şərtlərində göstərilən qüsurlar təyin edilməyibsə, bu zaman məhsul "Smart Telecom" MMC-nin uyğun, ödənişli tarifləri ilə təmir olunur.

Təmirə təqdim olunmuş məhsul müayinə və təmir məqsədilə 2-14 iş günü ərzində texniki servis mərkəzində saxlanıla bilər. Təmir üçün lazım olan ehtiyyat hissə və ya detal tapılmadıqda, onun sifarişi və gətirilməsi müəyyən vaxt tələb etdiyindən göstərilən müddət tərəflərin razılığı ilə müəyyən qədər uzadıla bilər. Zəmanət müddəti bitməmiş məhsulun texniki baxış və təmir xidməti onun rəsmi nümayəndiliyi tərəfindən, daxili təlimatlara uyğun olaraq aparılır.

Satılmış məhsullar yalnız aşağıdakı şərtlər daxilində təmirə qəbul olunur:

-Təmiri üçün müraciət edilmiş məhsulun yalnız bu blankda adı və soyadı qeyd olunan şəxsin şəxsiyyət vəsiqəsi ilə təqdim olunması;

-Zəmanət müddətinin bitməməsi.

Məhsullar bu hallarda zəmanətli təmirə qəbul edilmir:

-Əgər məhsul "Smart Telecom" MMC və digər rəsmi şirkətlərin servis mütəxəssislərinə təqdim olunmazdan əvvəl hansısa kənar şəxs tərəfindən təmir edilər, təmir haqqında lazımi sənədlər verilməz və bu təmirin keyfiyyəsizliyi nəticəsində cihaz zədələnərsə;

-Daxili və xarici zədələnmə cihazın daxilində yad cisim və ya maye düşməsi, yaxud digər xarici zərbə və təsirlər nəticəsində yaranarsa;

-Sıçrayışlar və gərginliyin həddən artıq yuxarı olması nəticəsində cihazda gərginlik və digər qüsurlar əmələ gələrsə.

Qeyd: Təmir zamanı cihazın yaddaşında olan informasiyaların itməsinə görə servis mərkəzi məsuliyyət daşımır. Müştəri aldığı məhsul haqqında tam məlumatlandırılıb, mövcud nasazlıqlar (əgər nasazlıq varsa) barəsində xəbərdarlıq edilib.

Standart zəmanət 14 gün

Məhsulun zəmanət müddəti 14 gün təşkil edir. Zəmanət əsasında təmir yalız istehsalçı səhvindən meydana gəlmiş qüsurlara şamil edilir.

Qüsurun istehsalçı tərfindən baş verib-vermədiyini yalnız "Smart Telecom" MMC və digər rəsmi şirkətlərin texniki servis mütəxəssisləri tərəfindən müəyyənləşdirilə bilər.

Zəmanət müddəti məhsulun satıldığı gündən hesablanır.

Hər hansı xarici zədə almamış (satıldığı anda olduğundan fərqli olaraq korpus və ekranda cızıq, batıq, əzik və s.) məhsul 14 gün ərzində müştərinin istəyi ilə qaytarıla və ya dəyişdirilə bilər.

Əgər məhsulun zəmanət müddəti bitib və ya zəmanət şərtlərində göstərilən qüsurlar təyin edilməyibsə, bu zaman məhsul "Smart Telecom" MMC-nin uyğun, ödənişli tarifləri ilə təmir olunur.

Təmirə təqdim olunmuş məhsul müayinə və təmir məqsədilə 2-14 iş günü ərzində texniki servis mərkəzində saxlanıla bilər. Təmir üçün lazım olan ehtiyyat hissə və ya detal tapılmadıqda, onun sifarişi və gətirilməsi müəyyən vaxt tələb etdiyindən göstərilən müddət tərəflərin razılığı ilə müəyyən qədər uzadıla bilər. Zəmanət müddəti bitməmiş məhsulun texniki baxış və təmir xidməti onun rəsmi nümayəndiliyi tərəfindən, daxili təlimatlara uyğun olaraq aparılır.

Satılmış məhsullar yalnız aşağıdakı şərtlər daxilində təmirə qəbul olunur:

-Təmiri üçün müraciət edilmiş məhsulun yalnız bu blankda adı və soyadı qeyd olunan şəxsin şəxsiyyət vəsiqəsi ilə təqdim olunması;

-Zəmanət müddətinin bitməməsi.

Məhsullar bu hallarda zəmanətli təmirə qəbul edilmir:

-Əgər məhsul "Smart Telecom" MMC və digər rəsmi şirkətlərin servis mütəxəssislərinə təqdim olunmazdan əvvəl hansısa kənar şəxs tərəfindən təmir edilər, təmir haqqında lazımi sənədlər verilməz və bu təmirin keyfiyyəsizliyi nəticəsində cihaz zədələnərsə;

-Daxili və xarici zədələnmə cihazın daxilində yad cisim və ya maye düşməsi, yaxud digər xarici zərbə və təsirlər nəticəsində yaranarsa;

-Sıçrayışlar və gərginliyin həddən artıq yuxarı olması nəticəsində cihazda gərginlik və digər qüsurlar əmələ gələrsə.

Qeyd: Təmir zamanı cihazın yaddaşında olan informasiyaların itməsinə görə servis mərkəzi məsuliyyət daşımır. Müştəri aldığı məhsul haqqında tam məlumatlandırılıb, mövcud nasazlıqlar (əgər nasazlıq varsa) barəsində xəbərdarlıq edilib.